.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشته شدن 7 نفر در حوادث رانندگی گیلان

فرمانده پلیس راه گیلان از کشته شدن هفت نفر در حوادث رانندگی محورهای این استان در 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس، مجید جمشاد بعد از ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان با اشاره به وضعیت حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی گیلان، اظهار داشت: یک دستگاه خودرو پژو به رانندگی شخصی به نام حسین 24 ساله در جاده کیاشهر آستانه‌اشرفیه با یک دستگاه دو چرخه به راکبی خلیل 75 ساله برخورد کرد و در این حادثه راکب دوچرخه پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
وی با اشاره به دومین تصادف در تالش اشاره کرد و افزود: در این حادثه خودرویی که هویت آن تاکنون مشخص نشده با عابری به نام بهنام 27 ساله برخورد کرد و منجر به مرگ این عابر در صحنه تصادف شد.
به گفته جمشاد، تصادف منجر به فوت سوم ناشی از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی محمد 39 ساله و ترک‌نشینی ابراهیم 38 ساله بود که برخورد ترک‌نشین با یک اصله درخت، مرگ ترک‌نشین را در بر داشت و راکب نیز برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.
وی ادامه داد: چهارمین تصادف برخورد یک دستگاه موتورسیکلت هوندا به راکبی جواد 20 ساله و ترک‌نشینی محمدرضا 20ساله در سه راهی کپورچال انزلی با دو نفر عابر پیاده به نام‌های علی و بیژن به ترتیب 24 و 49 ساله بوده که در نتیجه راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت و دو نفر عابر پیاده مجروح شدند و برای مداوا به بیمارستان منتقل یافتند که در نهایت یکی از مجروحان به نام علی بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد و جواد نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمانی به بیمارستان رشت منتقل شد.
این مسئول، برخورد یک دستگاه خودرو پراید به رانندگی امان‌الله 65 ساله و به سرنشینی نسیب بختیاری 70 ساله با یک دستگاه خودرو نیسان وانت به رانندگی عادل 41 ساله را پنجمین تصادف منجر به فوت عنوان کرد و اذعان داشت: این حادثه رانندگی در خوشابر شهرستان رضوانشهر رخ داد و در این صحنه راننده و سرنشین خودرو پراید در دم جان خود را از دست دادند.
وی خاطرنشان کرد: برخورد یک دستگاه خودرو پژو 206 به رانندگی معصومه 37 ساله با یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 125 به راکبی اسکندر 75 ساله در لیالستان لاهیجان رخ داد که در این صحنه راکب موتورسیکلت به شدت مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.
جمشاد با اشاره به نقش مهم اورژانس در کاهش تلفات انسانی بیان داشت: بدون تردید اورژانس یکی از سازمان‌هایی است که در کاهش تلفات انسانی ناشی از تصادفات رانندگی در کشور و گیلان نقش به‌سزایی در سال‌های اخیر داشته است.
وی افزود: تحولات اساسی پرسنلی، مدیریتی و تجهیزاتی در اورژانس و کاهش زمان حضور در صحنه حوادث و انتقال سریع و صحیح مجروحان موجب کاهش تلفات انسانی و کاهش صدمات نخاعی را در بین مجروحان حوادث رانندگی فراهم کرده است.
رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه برای کاهش حوادث و تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای همکاری و تعامل اداره‌ها مرتبط در بخش امداد و نجات بسیار مهم و حائز اهمیت بوده است، خاطرنشان کرد: همکاری اورژانس و پلیس راه گیلان در این راستا برای کاهش تلفات جاده‌ای بسیار موثر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.703 seconds.